REGULAMINY
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
www.marcinlupa.pl
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep www.marcinlupa.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.marcinlupa.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.marcinlupa.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
- ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
- ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
II. DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.marcinlupa.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
- SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.marcinlupa.pl
- SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Marcin Lupa Pizza, ul. Klonowa 1/64, 41-800 Zabrze, NIP: 648-226-97-02, REGON: 276815350
- UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
III. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
- Sklep www.marcinlupa.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
- Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy, poza wyjątkami i promocjami, w których wyraźnie zaznaczono w opisie: PRZESYŁKA DARMOWA
- Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.marcinlupa.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
IV. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z § 3 pkt 5 oraz 6 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
- potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
- formularz odstąpienia od umowy,
- niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu.
V. SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności TPAY.
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 70 1140 2004 0000 3902 8135 3370 (mBank S.A.) Posiadacz rachunku: Marcin Lupa – Pizza. W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia zgodnie z otrzymanym mailem.
- W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności TPAY Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
- Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
- Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
VI. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
- Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
- Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
- czas kompletowania Produktów wynosi do 7 dni roboczych, w zależności od stanów magazynowych
- dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt). Wyjątek stanowią Produkty wysyłane bezpośrednio z Włoch. W tym wypadku produktów może wydłużyć się do 7 dni roboczych lub dłużej (w tym wypadku w opisie Produktu znajdzie się odpowiednią informacja)
- Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
VII. REKLAMACJA PRODUKTU
- Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
- podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
- Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
- zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@marcinlupa.pl
- w powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
- dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt,
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
- w przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
- w związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
a. pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,b. obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,c. w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy, - odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
VIII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
- W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy skontaktować się ze Sprzedawcą i dokonać zwrotu Produktu na adres, który zostanie przez niego wskazany w korespondencji.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
- Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
- Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności – od dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Produkt w posiadanie.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
IX. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży Produktu.
- Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
X. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 9 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
- Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
XI. REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@marcinlupa.pl
- W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
- Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223 ).Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
- Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
REGULAMIN „SPOTKAŃ Z PIZZĄ”
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin “Spotkań z Pizzą” obowiązuje tylko i wyłącznie osoby, które zakupiły poprzez sklep internetowy www.marcinlupa.pl bilet wstępu na warsztaty pt. “Spotkania z Pizzą”.
- Wydarzenie SPOTKANIA Z PIZZĄ, zwane w dalszej części Regulaminu Wydarzeniem, odbędzie się w dniu i miejscu opisanym dokładnie na stronie Wydarzenia.
- Organizatorem Wydarzenia jest Marcin Lupa – Pizza z siedzibą w 41-800 Zabrze, ul. Klonowa 1/64, NIP 648-226-9702, REGON: 276815350, zwany dalej Organizatorem.
II. ZASADY UCZESTNICTWA
- Program znajduje się na stronie internetowej wydarzenia. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu. O zmianach Organizator poinformuje na stronie internetowej oraz drogą mailową (w przypadku zarejestrowanych uczestników).
- W Wydarzeniu mogą wziąć udział osoby, które dokonały rejestracji na stronie rejestracyjnej.
- Zarejestrowanie uczestnictwa w Wydarzeniu jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
- Opłata za uczestnictwo w Wydarzeniu obejmuje:
– udział w Wydarzeniu,
– ilość noclegów odpowiednią do czasu trwania wydarzenia,
– śniadanie w formie bufetu,
– ewentualne materiały dydaktyczne (jeśli wymagane) - Uczestnicy Wydarzenia we własnym zakresie pokrywają koszty dojazdu na miejsce Wydarzenia oraz koszty powrotu.
- Informacje o opłatach i warunkach rejestracji publikowane są na stronie Wydarzenia
- Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji drogą elektroniczną oraz wpłacenie pełnej kwoty za uczestnictwo za pośrednictwem płatności internetowych w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia.
- Organizator jest upoważniony do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.
- Zgłoszenia uczestnictwa, dokonywane za pośrednictwem strony Wydarzenia przyjmowane są do dnia podanego w opisie.
- Opłata za uczestnictwo w Wydarzeniu wniesiona przez jednego uczestnika może zostać przeniesiona na innego, pod warunkiem, że informacja o zmianie zostanie przekazana Organizatorowi w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.
III. BEZPIECZEŃSTWO
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione, zgubione lub skradzione podczas Wydarzenia.
- Uczestnicy są zobowiązani przestrzegać zasad bezpieczeństwa, przepisów BHP i Ppoż obowiązujących na terenie obiektu, w którym organizowane jest Wydarzenie.
- Organizator informuje, że do przygotowania potraw na Warsztatach wykorzystywane są produkty mogące wywoływać reakcje alergiczne u niektórych osób (np. pistacje, ryby, gluten itd.). Każdy Uczestnik, znając stan swojego zdrowia i wyrażając zgodę na uczestnictwo w Warsztatach, zobowiązuje się wziąć ten czynnik pod uwagę.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:
– działania i zaniechania dokonane przez Uczestnika podczas odbywania się Warsztatów,
– szkody materialne lub szkody powstałe na zdrowiu Uczestników w trakcie odbywania Warsztatów spowodowane działaniem lub zaniechaniem Uczestników,
– szkody będące skutkiem naruszania przez Uczestników praw osób trzecich,
– za ewentualne następstwa nieszczęśliwych wypadków zaistniałych w trakcie trwania Warsztatów.
IV. REZYGNACJA, ODWOŁANIE WARSZTATÓW
- Uczestnik ma prawo zrezygnować z opłaconych przez niego Warsztatów.
- Powiadomienie o rezygnacji musi zostać wysłane w formie pisemnej, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia Warsztatów na adres e-mail: info@marcinlupa.pl. W treści wiadomości osoba jest zobowiązana do podania swojego imienia i nazwiska oraz terminu Warsztatów, z których rezygnuje.
- Opłata za Warsztaty jest zwracana przelewem na konto, z którego została dokonana opłata w terminie do 7 dni od daty złożenia przez Uczestnika rezygnacji.
- W przypadku powiadomienia o rezygnacji Uczestnika w terminie krótszym niż 7 dni od daty rozpoczęcia Warsztatów, następuje utrata dokonanej opłaty.
- Organizator ma prawo do odwołania Warsztatów. Odwołując Warsztaty Organizator może zaproponować Uczestnikowi inny dostępny termin. W przypadku braku zgody Uczestnika na zmianę, Organizator dokonuje zwrotu wniesionej przez Uczestnika opłaty niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni.
- W przypadku odwołania Warsztatów nie z winy Organizatora, wynikające m.in. z odgórnych decyzji, na które Organizator nie ma wpływu, (lock down, pandemia, epidemia, itp.) wszystkie opłacone Warsztaty zostają przekształcone w voucher do wykorzystania na te same lub inne wybrane Warsztaty.
V. INNE KWESTIA
- Wydarzenie będzie filmowane i fotografowane przez Organizatora.
- Zgłoszenie uczestnictwa jest równoznaczne z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do nagrań i zdjęć oraz wyrażeniem przez Uczestnika zgody na komercyjne ich rozpowszechnianie. Powyższe ustalenia dotyczą przypadku, gdy Uczestnik zostanie sfilmowany lub sfotografowany podczas uczestnictwa w Wydarzenia w otoczeniu prowadzącego oraz wtedy, gdy uczestnik dobrowolnie wyrazi zgodę na udzielenie wywiadu przed kamerą bądź pozowanie do zdjęcia.
- Zgłaszając się do udziału w Wydarzeniu uczestnik wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora na potrzeby Wydarzenia i na zasadach wynikających z ogólnie obowiązujących przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 25 maja 2018 r.
VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdej chwili. Zmiana nie dotyczy Uczestników, którzy wykupili Warsztaty i zaakceptowali Regulamin, chyba że wyrażą zgodę na taką zmianę.
- Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu Uczestnictwa w Warsztatach będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
- W sprawach nieustalonych w powyższym regulaminie obowiązują przepisy obowiązującego prawa w tym w szczególności postanowienia Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. O prawach konsumenta.
- Uczestnik na prawo złożyć reklamację. Reklamacja musi być zgłoszona pisemnie na adres e-mail: info@marcinlupa.pl. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 10 dni roboczych i powiadomi Uczestnika o rozpatrzeniu reklamacji na adres poczty elektronicznej, z którego wysłano reklamację.
- W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości można skontaktować się z Organizatorem pod adresem e-mail: info@marcinlupa.pl
Aktualizacja: 01.04.2023 r